Bebisbubbla

Första riktiga dagen i vår bebisbubbla, helt underbart. En obeskrivlig lycka som bara kan förstås när det väl händer! Det går inte att titta sig mätt på sin nyanlända guldklimp och man kan inte förstå att det är vår. Jag är så stolt över Devrim och även min mamma för allt de gjorde för mig igår, utan er hade jag aldrig klarat det! Världens bästa. Och så blir man helt varm i hjärtat av alla fina sms och kommentarer överallt, ni anar inte hur mycket det uppskattas!
 
Livet är inte fullbordat innan man får hålla i sitt eget kött och blod, det har jag insett nu. Alla problem har flytt och kvar är en stolthet och glädje som är mer än obeskrivlig!
 
Nu ska jag fortsätta gosa med mina grabbar innan vi får mer besök! Tänkte även ta mig tid till att skriva ner min förlossningsberättelse imorgon. Ha en underbar dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback