17:40

Kom hem för en stund sedan och har precis ätit middag. Fick bli resterna från igår, men jag klagar inte! Så nu ligger jag på soffan och tittar på systrarna i jeans 2 och inväntar första avsnittet av American idol. Och efter det lär det dyka upp någon film, det blir min lördagskväll det! Det regnar ute, så det känns skönt att ha en hemmakväll.
 
Jag, Malin och Emelie tog en liten roadtrip till Uppsala! Där hamnade vi på ikea, där jag köpte en isbjörnsfäll till bebis, och så hamnade vi även på lager 157, en liten outlet med märkeskläder till extrapris. Så därifrån fick jag med mig två par short från Bondelid, ett linne från 157 och en body till bebis från Lundmyr of Sweden! Shortsen var 2 st för 200kr, då de egentligen kostade 400 kr styck. Linnet kostade 70kr och bodyn var det halva priset på! Så jag tycker jag gjorde ett kap. Vi fick oss en liten tour i Uppsala också då Malin inte riktigt visste vart man skulle åka, men sa höger och vänster ändå, och Emelie var duktig och lyssnade och svängde, haha. Så vi hamnade lite här och där! Fick även ett skrattanfall då jag nästan trodde Lilleman skulle komma. Det var super mysigt att bara umgås sådär, utan innebandyn och annat, så vi ska ses på fredag igen! Om inget annat kommer upp.
 
Så nu ska jag fortsätta kolla på min film,
och fortsätta min lördag framför tvn och mysa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback