You know what I'm talking about

Istället för en planerad promenad, blev det till att städa. Vår lägenhet är så pass liten så när den ser lite stökig ut så ser den jätte stökig ut! Och när jag väl börjat små pilla lite med disken, då kan jag inte sluta. Det är bra med mig, att när jag har tråkigt så städar jag i brist på annat. 
 
Sitter inne på H&M och Nelly och klickar runt efter lite vår/sommarplagg. Jag skulle vilja hitta några fina klänningar som inte sitter åt, som man kan ha den här sommaren när kroppen inte kommer att vara fit for fight. Längtar ihjäl mig efter att få träna igen! I höst blir det back to swet and pain, oavsett om det blir på dansgolvet, gymmet eller på planen. 
 
Nu börjar mina tv program igen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback