you have to earn my respect

Precis haft lunchrast, blev rester från igår, mums. Och jag som är så bra på att tänka och få min hjärna fullspäckad med saker, kommer här en sumering av vad som finns i min hjärna.

Först, skitsnack;
Skitsnack föder skitsnack. Det spelar ingen roll hur lite du säger, för nästa person fördubblar alltid det du har sagt. Plus att skitsnack föds oftast hos de som själv har något att dölja, för att själva sätta sig på en tron fylld av oskyldighet. Det kan ta en sekund av mig och du sitter på marken för att din tron av oskyldighet helt plötsligt är borta, men jag är inte som du. Dina problem, är inte mina problem. Alltså, lägg dig inte i saker du inte har med att göra. Och skitsnack hör inte hemma i din käft om du inte ens känner personen. Punkt!
 
 
Nu till något roligare, svenskar;
Jag vet att man varje år ser det, men jag kan inte ro för att bli lika full i skratt varje gång. Märkte det först igår när jag satt på bussen från sergelstorg mot väsby. Hela Sveavägen, och alla dess restauranger/caféer som har sina pytte uteserveringar, var fullproppat med folk. Det spelar liksom ingen roll om du måste sitta i någons annans mat, eller att du sitter så nära bilvägen att maten du äter får en smak av avgas. Och bara för att solen skiner, så betyder det ändå att du kan frysa, men det spelar ingen roll för på uteserveringen, där ska jag sitta! Langa lite filtar bara så är det lugnt. Men vänta bara, om ungefär två veckor kan du gå förbi alla parker i stan och titta på alla halvnakna människor som spelar volleyboll och dricker bärs.

I'm not a hater, jag tycker bara att det är extremt roligt.
Så bli inte förvånad om du ser mig inlindad i massa filtar
på närmaste uteservering, eller varför inte komma och spela
fotboll i bikini tillsammans med mig i humlegården? 

Kommentarer
Julia säger:

Hahaha eller alla dom tar av sig kläderna bara för att solen visar sig! Vilka hjältar!!!

2013-04-04 | 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback