You have my whole heart for my whole life

Kom precis in efter att ha övningskört! Man lär sig så små grejer nu så det känns inte som man kommer någonstans, stopp i utväcklingen. Men sedan kommer man på sog själv! Kom på vad jag gör fel på växel två, så vi börjar bli vänner nu. Bara för att jag koncentrerat mig så mycket på körningen så har jag glömt skyltarna. Kärkortet skulle rykt på en gång! Haha. 
 
Så nu ligger jag här i soffan, helt utmattad och tycker synd om mig själv. Det är bra, för då gör mannen i huset middag! Jag nämnde tidigare att lillen sparkar upp mot lungorna nu, jo tack. Blåmärken har jag fått! Inte konstigt att det gör ont. Och imorgon ska vi till barnmorskan halv tre för koll och utbildning i tre timmar, spännande! Så efter en god middag och fotboll på tv (galatasaray - real madrid), så ser jag fram emot morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback