tuesday morning

Har precis kommit fram till jobbet, och är inte ett dugg trött! Gick faktiskt och lade mig redan 20:00 igår.. Så hela 10 timmars sömn tackar jag för. Devrim kom hem sent igår, måste ha varit runt ett. Som vanligt vaknar jag alltid av nyckeln i ytterdörren, så han vet om att jag var vaken. Så han började berätta om sin dag och kväll och allt han varit med om, för att jag sms:at tidigare på kvällen och bad han göra det så fort han kom hem. Men det enda jag minns att det han sa var: jag är trött. Så nu vill jag att han ska vakna och berätta om allt igen! Det var ju en stor dag igår, måste få veta vad som hände.
 
Nej plikten kallar, ska tugga i mig mitt äpple och dra igång arbetsdagen.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback