Trust can always be broken

Här sitter jag i solen, på pappas altan. Körlektionen i eftermiddag blev avbokad så mina planer inför dagen blev lite ändrade! Direkt efter lektionen imorse gick jag till centrum. Hittade jättefina sängkläder till lilleman från hemtex, så de kunde jag inte släppa taget om! Så nu ligger de här i en påse. Kommer foto senare! 
 
Blev bjuden på middag här hemma hos pappa och Anita, det är lax på menyn! Gott gott. Så nu sitter jag och suktar efter det, då jag inte ätit något sedan frukosten imorse. Hungrig! Efter det traskar jag hem, för då har Devrim slutat jobba. 
 
Tänkte också knäppa kort på alla fina saker vi fick igår så att jag kan lägga upp de här ikväll!
Det var allt från mig, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback