Trött som få

Nattens sömn har nu satt sina spår, tror jag vaknade minst tio gånger och hade svårt att somna om. Så det var riktigt svårt att hålla ögonen öppna på föräldrarutbildningen! Men nu var den sista delen över och nu är vi proppade med info inför hans ankomst. Undersökningen hos barnmorskan gick super, magen hade växt på sig så nu ät vi tillbaka på den normala kurvan. Hans hjärtslag var bra som vanligt och nu har lilleman satt sig i den ställningen han ska födas, alltså med huvudet ner i mitt bäcken så han nu inte kan fara omkring. Nu är han fast där, duktig pojke! Så då är det hans beniga lilla rumpa som trycker upp mot mina lungor, så nu blev den smärtan helt plötsligt lite mindre. 
 
Så nu sitter jag och Devrim på tåget påväg hem, hungriga som vargar. Hann med att ta en snabblunch på café kladdkakan innan kursen, som mättade för stunden. Tror lilleman ropar efter resterna från pizzan igår, så nu blir det hem och göra det framför ännu en fotbollskväll! Heja real!
 
Fick även en helt underbar, men än så länge en hemlig nyhet, från en gammal vän! Jag blev superglad och alldeles till mig. Längtar tills nyheten blir avslöjad! Den gjorde helt klart min dag i alla fall. 
 
Så ikväll lägger jag mig med ett stort léende på läpparna! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback