To die by your side is such a heavenly way to die

Ligger fortfarande i sängen och slappar efter fyra timmar, mannen i huset har i alla fall vaknat och vi har precis ätit frukost i sängen! Varför smakar frukost mycket godare i sängen? 
 
Idag har vi i alla fall planerat att åka in till kista och traska runt i gallerian, måste hitta ett par till brallor! Allting börjar bli för smått nu, mina baggyjeans börjar bli tajta i midjan, mina gröna militärbrallor likaså och alla tröjor jag köpt till mina leggins börjar också bli för små! Eftersom jag inte köpt gravid kläder så har magen blivit för stor, så tröjorna till mina leggins åker upp. Suck, kan det inte bli maj och värme fort så att man kan gå runt i klänning? Skönt!
 
Så snart ska jag hoppa in i duschen så att vi kan komma iväg i någorlunda tid. Vi har även pratat om att gå på AIK premiären imorgon på friends arena, skulle va sjukt kul! Så det lär nog bli så I brist på annat. 
 
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback