Tisdag 17:08

Har precis kommit hem efter läkarbesök hos min barnmorska. Det gick bra! Har aldrig träffat en sån underbar läkare. Jag behövde knappt öppna käften och han visste vad jag hade för problem, och förstod exakt varför jag kände på det ena och det andra viset. Han tom tyckte synd om mig och tyckte att jag varit duktig att jag stått ut så länge! Fick äntligen förklaring på mina humörsvängningar och mina dippar och dalar, tack för det. Fick även reda på att jag har foglossning, som är ärftligt. Så jag skyller allt på mamma! Doktorn sa att det var okej att skylla på mamma, hon ska ju trots allt bli mormor vilket han påpekade var det bästa som hänt.
 
Så från och med idag är jag sjukskriven. Känns extremt tråkigt, då jag inte är en person som kan sitta still, samtidigt som det känns skönt att lyssna på sin kropp för en gångs skull. Så nu får jag verkligen sysselsätta mig med körkortet och lägga ner tid på det!
 
Snart kommer mamma och vi ska iväg på matshopping! Börjar bli tomt i kylen. Fick även världens lust att baka, så hallonpaj blir det ikväll. Delvis för att det är Devrims favorit och han känner sig små sjuk. Ni vet hur män är? De tror de är döende, så jag hoppas lite paj ska hjälpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback