The sun is shining

Gårdagen avslutades med att jag gick och sov efter första halvlek, så vad det blev i matchen har jag ingen aning om! Men eftersom alla galatasarayfans var så tysta på facebook så antar jag att de åkte på stor däng. 
 
Sitter just nu på bussen påväg till jobbet, försov mig lite idag. Har lyckats trycka på snoozeknappen i sömnen tills alarmet slutade, så vaknade av Devrim alarm en halvtimma senare! På tal om Devrim, så är jag så sjukt stolt över honom. Han har lyckats med så mycket på så kort tid i sverige, och igår fick vi en spännande nyhet som jag inte kan skriva här ännu! Förhoppningsvis kommer det ut här nästa vecka. 
 
Idag ska jag träffa Simone efter jobbet, 
long time no see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback