Sunday bloody sunday

Först och främst, vad hände med den varma söndagen det pratades om så mycket? Besviken! Aldrig kan man lita på väderprognoser. Men jag är inte direkt förvånad! Vill bara ha sol och värme nu. Vinterjackan går knappt stänga igen nu, så skinnjackan måste på! 
 
Kom hem vid midnatt igår, trött som bara den. Men jag hade det super trevligt igår med alla tjejerna på middagen. Och gott var det! Tycker att det är så mysigt när de undrar om min mage och hur det går osv. Att prata om det gör mig lycklig!
Vid elva tiden strömmade det in ett tiotal grabbar och folk började dra fram alkoholen. då kände jag att det var dax att gå! Fick springa för första gången på evigheter, bara för att inte missa bussen . Så idag har jag träningsvärk, haha! Jag bara känner hur bra min kondis är nu, nästan så att jag vill springa några varv runt väsby. 
 
Idag kommer det inte att hända mycket, och det tycker jag är en prioritet på söndagar! Veckans slappdag. Plus lite städning! Ha en bra söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback