Spårlöst försvunnen

Avslutar den här trötta söndagen med ett av mina favorit program, spårlöst försvunnen. Det är så fullt med glädje och sorg att det blir en skön blandning! Måste vara häftigt att träffa sin familjemedlem igen sådär. Direkt efter programet ska jag sova, har sjukt ont i magen. Så hoppas på att sömn hjälper! 
 
Vi åkte till ikea för att handla glas och sängkläder, kom hem 1500kr fattigare. Varför blir det alltid så? Gardiner, skålar, formar, kuddar osv. Hej och hå! Som tur var fick vi hjälp av den bästa av de bästa, julia. Den tjejen är helt galen! Peka på en gardin och hon kan namnet på den. Så jag satte henne på prov och jag kan inte fatta att hon kunde de, haha! 
 
Nej, nu missar jag hela programet. Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback