Some people may say

.. Att det är kul att ha ensam tid ibland. Jag är nog en av de som inte vill va ensam när jag är ensam, och när jag inte har möjligheten till att vara ensam så vill jag det! Jag ska alltid ha vad jag inte har. Det börjar bli riktigt tråkigt nu! Devrim är iväg på ett spännande uppdrag och jag är mega nervös. Kan inte släppa det! Jobbigaste är att jag inget kan avslöja än, men snart hoppas jag. 
 
Idag är det Josefins födelsedag, hela 21 år! Välkommen in i klubben kompis. Grattis igen på födelsedagen finaste du! <3
 
Blir nog en tidig kväll idag, har ändå inget bättre för mig. Ska snart äta resterna från igår, kyckling med currysås och ris. nomnom! Så det är lika bra att säga god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback