Soffpotatis och fyrkantiga ögon

Efter promenaden dog vi båda i soffan! Så blir det när man inte är van att röra på sig. Tror jag får göra det lite oftare! Så vi har bara glott på tv och ätit upp hallonpajen jag bakade här om dagen, har även druckit äkta turkisk té som vi kan göra hemma. Ni som har varit i turkiet vet vad jag pratar om! Ni andra, testa. 
 
Nu börjar äntligen Kjelles Smakresa, har fullkomligt snöat in mig i det programmet. Man kan inte tro det men han stört skön! Så nu ska jag titta på det och sen vankas det fotbollsfeber här hemma. Tur att Devrim också är fotbollsintresserad! Bayern munchen - Barcelona, spännande. Så nu säger vi godnatt här ifrån vår lya! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback