Soffan är min bästavän

Om jag sa att jag var helt slut förut, så är jag väl död och begraven nu. Tror inte jag inser hur påfrestande det är att vara ute en hel dag som höggravid? Men det har nog den här dagen varit värd i alla fall! Väl inne i stan så mötte vi upp de på en uteservering på kungsträdgården, dit kom även Emin. Tillslut försvann solen och grabbarna började frysa och bli hungriga, så vi gick till Pong, en kinesisk restaurang på drottninggatan. Det var ju meningen att vi skulle äta då, men slutade med att bara tre av oss gjorde det! Så nu vankas sen middag hemma. 
 
Det var supermysigt att träffa Christine och grabbarna igen, inget dåligt sällskap de inte! Får slå till med en grillning på uteplatsen snart. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback