Regn i stockholm idag

Jag tycker att det är mysigt att vakna upp till regn, bara ligga i sängen och lyssna på allt droppande. Det gör att man automatiskt inte vill kliva upp! Plus att det tar bort det sista av snön, välkommen våren.
 
Vi kom hem vid halv ett igår, tog ett bra tag att komma hem. Vår buss tajmade inte tåget, så fick ta bussen som tog oss närmast. Vilket slutade i en 20 min promenad i regnet. Men hem kom vi i alla fall! Ger mig bara mer anledningar och energi till att skaffa körkort. Har äntligen spikade datum för både uppkörning och teori! Slutet av maj, då gäller det. 
 
Ikväll ska jag iväg och fira Josefin som fyllde år i måndags, först en liten tjejmiddag och sen väntas mer folk. De flesta har jag inte sett på en evighet, kommer bli kul! Har redan börjat få beslut ångest på kläder. För mig är det omöjligt att känna mig fin och uppklädd som gravid! Men men, något ska vi väl hitta. 
 
Nej, nu är vi hungriga här hemma.
Dax för frukost! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback