raindrops is falling on my head

Idag tycker jag det är mysigt med regn. Inga planer, behöver inte gå ut genom dörren, så idag är regnet för mig bara mysigt. Vaknade tidigt idag, runt åtta, pga att jag var extremt hungrig. Så jag gick upp och fixade mig en mumsig frukost, åt tills jag blev proppmätt, kollade på tv och sedan gick jag och kröp ner i sängen igen bredvid min snarkande pojk.
 
Och nu har jag precis vaknat! Kan inte förstå hur jag kunde somna om och sova drygt 3 timmar till. Men skönt var det! Det är ju mörkt som natten i rummet, så att få sig lite sömn är inte så svårt. Så nu känns det som att jag upplevt två dagar i en dag! Tänkte starta morgonen med en dusch för att bli pigg och sen plugga körkortsteori.
 
Ha en bra dag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback