one way or another

Kom precis hem från en shoppingtur och lite lunch med Bea, vi fick även med grabbarna grus på lunchen. Blev kinesisk buffé, gott! Hittade faktiskt lite saker på utförsäljningen jag tidigare pratat om, mycket var utplockat pga det var öppet igår också. Men jag hittade två par mössor, 0-3 månader, vita. Där det på den ena står: having a bad har day, och på den andra; king of trouble. Hittade även en matchande liten tröja i storlek 56 där det står; king of trouble. Sist men inte minns fick jag med mig ett par söta gråa strumpor, halkstrumpor, där det står; these feets are made for walking, på undersidan.
 
Nu ska jag nog tappa upp ett bad innan vi ska iväg till Julia och Christian på middag och lite annat smått och gått! Det var längesen vi alla fyra träffades sist, var även längesen jag träffade Julia. Nej nu är det dax att göra sig iordning!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback