Nu är våren här

Åh vad jag är glad! Första gången man inte fryser med skinnjackan på, underbart. Äntligen kan min mage andas igen! Tror lilleman också känner sig fri. 
 
Det enda "negativa" är all uppmärksamhet. Alla som känner mig vet att jag hatar uppmärksamhet, på alla plan! Nu får man uppmärksamhet vart man än går, från en liten unge till gamla tanter. Magen putar ju ut en meter från kroppen, så det är ju omöjligt att dölja, det vill jag inte heller. Men jag gillar inte blickar, känner mig obekvämast på jorden då! 
 
Minns för någon månad sedan när jag paserade Åhléns huset i city och en kille runt 25 ber mig stanna. Han ville nämligen jämföra hans flickväns mage, som också var där, med min (?!) Hon var två månader tidigare än mig och de båda var besvikna på hur liten hennes mage var. De började tom röra på min mage och prata med den. Jag va så chockad och obekväm att jag frös till is och stod snällt kvar oskyldig som jag är. Herregud! 
 
Nej vet ni, jag är stolt över min bula, men längtar tills den försvinner och min lilla prins får all uppmärksamhet istället. Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback