mycket gjort på kort tid

Mr John Blund visade sig inte alls inatt, istället så bråkade och bökade lilleman i magen och jag fick knappt någon sömn alls. Tack för den! Du är inte ens född än och låter mig inte sova. Så efter en kväll och natt med magsmärtor ringde jag min bm imorse, hon sa åt mig att komma in occh nu har jag precis kommit hem. Allting var lugnt, som tur va. Hon sa åt mig att vila och ta det lugnt, det som jag är sämst på! Ska bli kul att gå tillbaka dit på onsdag, då ska vi på kurs med förlossningsförberedelse. Devrim kommer svimma!
 
Så nu blir det soffläge framför dåliga tv program, och hoppas på att det blir bättre!
Här är två bilder från gårdagen;
 
 
Nya sängkläder från Ikea
 
Och en tavla från Åhléns som inte fått sin plats än
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback