Mörbultad

Oj oj, dagen bara springer iväg! Har inte haft tid alls för att skriva något. Hade lunch med Fanny idag! Var ett tag sedan vi sågs så det va på tiden, massvis att prata om. Jobbdagen sprang iväg och vips så tog den slut. Mötte upp Linda på bussen och åkte hem till oss. Sedan dess har vi bara suttit och pratat en massa! Har man inte setts på två månader och det har hänt en massa, då måste man ha en rejäl update. Och det fick jag! Har saknat min lilla kompis.
 
Just nu sitter jag och Devrim hemma hos ett par som vi känner gemensamt och deras söte lilla son. Som även han är halv turk/svensk som vår lille son i magen. Hela dagen har jag haft ont överallt, utan att överdriva. Så vill bara gå och lägga mig och vakna fräsh imorgon!
 
Det blev ett snabbt och kort inlägg, ganska ointressant. Det får komma mer ikväll eller imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback