lunchrast

Lunchrasten tog precis slut, känner hur den här dagen bara springer förbi. Har hunnit med mycket på jobbet, samtidigt som jag ringt in och bokat ett intensivpaket hos trafikskolan. Nu jävlar! Så har redan 12 lektioner uppbokade och 8 mer ska det bli. Nu ska jag verkligen ta tag i det där körtkortet, du ska bli min innan juni! Alla de lektionerna plus att köra med pappa, det borde gå. Det ska gå! Ska nog ut och köra en sväng idag efter jobbet.
 
Jag har en sån sjuk resfeber, för mig är det jätte konstigt att inte ha någon resa planerad. Det har nästan inte hänt mig på 4 år, så inte konstigt! Jag börjar få abstinens. Ingenting kan ju planeras förens lilleplutt har kommit till världen, så jag får hitta mitt tappade tålamod och vänta helt enkelt.
Kikade precis in på vädret på aftonbladet, och enligt den prognosen blir det 15 grader på söndag och efter det ska det fortsätta att vara varmt. Jag hoppas att det stämmer! Fy vad skönt. Så jag känner att jag har en såndär sprudlande lycka inuti mig idag, får se hur länge det håller med mina humörsvängningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback