Livet är inte överskattat

Idag har varit en av de bästa dagarna i mitt liv. Hela dagen har spenderats med underbara vänner som verkligen fått en att förstå att man betyder något! Ni förstår inte hur tacksam jag är. Blir lite tårögd när jag bara sitter här och skriver, skyller på gravidhormonerna. Ni är bäst, glöm aldrig det. Det kommer Zacharias också tycka!
 
Middagen spenderades med Johanna på Tiger, thaimat med en nära vän slår mycket. Har saknat dig! Påväg hem köpte vi med oss massa gott, så nu kom jag precis hem till min Devrim och förbereder för en filmkväll. 
 
Jag har världens goaste vänner, världens finaste familj och världens bästa sambo! Och självklart vår älskade kotte i magen. Idag finns det inget i livet att klaga på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback