let the weekend begin

Så blev det fredag igen. Det känns som veckorna bara flyger förbi! Och det tycker i alla fall jag är skönt. Har haft svårt att sova inatt också, kändes som att jag precis somnat när Devrim kom hem från jobbet klockan sex på morgonen. Och då var det ljust och omöjligt att somna om! Men jag lyckades, så har väl sovit dryga 5 - 6 timmar. Så nu har jag precis ätit frukost och ligger i soffan och kollar på Kuzey Guney, den enda serien jag verkligen följer. det är en turkisk serie, så jag måste kolla på den genom datan med engelsk text. Jag är helt uppslukad! Speciellt när man ser de platserna i Istanbul där man själv har varit. Så min "morgon" spenderas i soffan framför Kuzey Guney och sedan i eftermiddag ska jag träffa Sandra i Sollentuna. Vi kände att vi behövde lite catch up time! Efter det får jag se vad fredagen har att erbjuda.
 
Ha en bra fredag!
 
 

Kommentarer
Sofie Hagelin säger:

Åh, jag är helt besatt i den serien jag med! Lätt veckans höjdpunkt :)

Svar: Ja jag håller med! Kommer gråta den dagen det tar slut..
Corenlia Frammin

2013-04-26 | 20:38:52
Bloggadress: http://haagelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback