låt hela världen se ditt vackra léende

Precis kommit hem efter att ha varit ute och övningskört, för er som inte vet är mitt mål att ta körkort innan graviditeten tar slut. Jag har 2 månader på mig, jag tror på mig själv! Har hittills haft 2 körlektioner för att lära mig grunden och har även kört mycket med pappa nu senaste månaden. Så wroom wroom här kommer jag! Måste säga själv att jag lärt mig fort, från att dag ett inte ens veta vad dragläget va, tills nu när jag är ute på den riktiga vägen och kör utan ett enda kärringstopp. Jag har ju hela maj på mig att köra intensivt på körskolan, kommer ändå inte ha något bättre för mig!
 
Pappa hade även med sig en överraskning till mig, han har ju varit i Åre med sin sambo för att hälsa på min plastsyster som jobbat där över hela vintern. De hade varit på något flott ryskt hotell och kikat omkring och hittat en liten affär, och där hade pappa hittat en söt liten kofta som han sa skulle passa bebisen. Så jag öppnade precis paketet som ett litet barn på julafton och fick se den gulligaste koftan på jorden! En grå stickad kofta i storlek 60, med knappar och ett stort rött Å på bröstet för "åre ski resort". Kommer upp en bild lite längre ner!
 
Min bästaste Julia ringde idag, hon bjöd mig till 20 års fest på ikea imorgon med 25 % rabatt på en vara, bara för vip gäster! ( Hon jobbar på ikea för er som inte vet det ). Hon tyckte jag skulle komma och köpa något stort som vi behöver till bebisen, så jag tänkte att det blir ju perfekt! Tills jag kom på att vi inte skulle få hem vad vi nu tänkt köpa, inte så kul att släpa på tåget hela vägen från barkarby till väsby. Nu snackar vi buss, tåg, tåg, buss. Så jag blev lite besviken! Men men, har man inte körkort än så så får man skylla sig själv!
 
Tänkte börja laga middag snart, men det är ju så extremt tråkigt att laga till en själv. Devrim är på jobbet fram till två inatt, så sällskap får man inte! Och jag är inte sugen på någonting, pannkakor får det nog bli. Sedan ska jag gå och lägga mig tidigt, riktigt riktigt tidigt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback