Jag kommer älska dig tills jorden går under, för jag kommer aldrig dö nej

Håkan Hellström - det kommer aldrig vara över för mig, har gått på repeat hela morgonen.
Så ni som har en liten kärlek för honom och inte lyssnat på låten, lyssna!
 
Gårdagen kom med en glad nyhet precis lagom till middagen, Devrim fick besked om ett jobb han sökt till för två veckor sedan. Och det var bra nyheter! Han blev erbjuden en anställning under sommaren på Ulriksdals Wärdshus. Är så stolt över honom! De sökte inte ens en sommar anställning, så att de ger honom en chans måste betyda mycket. Så från nästa vecka håller jag alla tummar och tår varje dag för att han ska lyckas på det nya jobbet, jag vet att han kommer att klara det galant.
 
Har precis kommit till jobbet, lite halvt trött, men det är jag van vid! Blir en ganska kort dag idag med tanke på att jag har tid hos min barnmorska, kommer bli så spännande. Jag måste ju berätta att jag precis läste den roligaste kommentaren från det tidigare inlägget där jag skrivit om mitt liv;

Hej! Grattis till familjen och allt! Måste bara däga att jag vart fett chockad nu när jag läste detta! För jag minns verkligen att jag mötte ett lag (nu när jag läser minns jag ju att det var bollstanäs) där en var lång och korthårig och "såg ut som en kille" och hette Cornelia som sen gjorde massor med mål så vi förlora. Tror du minst gjorde 3 mål. Vi fick storstryk och jag sa till pappa att om det inte var för hon Cornelia hade vi vunnit. Detta inlägg var bara så kul att läsa :-)
 
Haha, sånt som man inte kommer ihåg själv kommer andra ihåg! Det gjorde min dag, tack Tina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback