Jag känner mig som en zombie

Jag är helt slut! Ni förstår inte hur jobbigt det är att gå runt och släpa på en jätte kagge en hel dag, min rygg la precis av så det var perfekt tajming att komma hem. Dessutom har ischias smärta börjat visa sig, och ont gör det! Men det finns också något kul med det. Det är smäller till helt plötsligt utan förvarning och det strålar ner från ländryggen, ner för rumpan och ända ner i benet. Så helt plötsligt får man släpa benet efter sig som en zombie! Inga snea blickar här inte.
 
Kan i alla fall trösta mig med att jag kom hem med tre klädesplagg och en tavla som jag blev kär i. Har ingen energi att visa bilder på det nu, så det får ni se imorgon! Nu blir det soffpotatis resten av kvällen tills jag somnar, måste ladda upp inför matchen imorgon som jag hoppas blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback