Internationella svullodagen

Idag känner jag mig som jordens största latmask. Speciellt nu när solen skiner! Vad hände med mitt mysiga regnväder? Jag har bara legat här på soffan sen sist, pluggat teori tills one tree hill började på tv och nu snart börjar grace anatomy. Så då måste man pausa i pluggandet! Har även frosst i mig massvis av allt det jag storhandlat här om dagen, kunde inte motstå. När man är ensam hemma så är kylskåpet och skafferiet ens bästa vän!
 
En sak jag älskar med teorin är att varje fråga har alternativ, så man inte bara får en blank ruta där svaret ska skrivas i. Så när man väl läst en fråga och sett svaret, så sparas den på något vis i mitt huvud och jag minns svaret till nästa gång! Jag hoppas vi kan komma ut och övningsköra något idag eller i helgen, wroom wroom.
 
Nej nu ska jag fortsätta att böla till one tree hill, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback