Home sweet home

Precis satt mig ner i soffan och tagit det lugt för första gången idag, jag är helt slut! Åkte till jobbet och bjöd på fika och sa hejdå till alla, sedan mötte jag upp Simone på en liten promenad i solen innan min körlektion. Sedan brummade jag på gatorna i väsby i en timma, kom hem, diskade och lagade mat. Det blev en riktif sommar mat! Lax i ugn med kokt potatis och hollandaisesås, så grymt gott. Så nu är alla nöjda och glada här hemma! 
 
Körlektionen gick bra, hon märkte att jag lärt mig mer sen senast. Så det var skönt att få bekräftelse, då man själv känner att man bara trampar vatten! Jag är så taggad på att lära mig mer och göra uppkörningen så det finns inte. Längtar till den dagen man kan köpa en egen bil! 
 
Någon som har tips på en liten, bra, billig och säker bil? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback