Grattis kungen

Så var det valborg igen. Det känns som det var igår, men samtidigt flera år sedan. Förra valborg spenderade jag med mina vänner hemma hos Sofie! Väntade även på att Devrim skulle komma till Sverige då och räknade ner dagarna, tror jag var på 17 dagar kvar då. I år, så är Devrim här, han jobbar dock, så jag ska hem till pappa och Anita och äta middag. Jill, min syster, kommer också! Jag hoppades på att träffa de andra två också, men Isa är kvar i Åre och Evie ska till Uppsala. Så det blir vi fyra som firar valbrog ikväll, känns som att det kommer bli en skön och mysig kväll!
 
Men innan dess så ska jag tvätta, eftersom jag fick hinder i söndags då jag skulle tvätta, haha. Ska även ta tag i att tvätta alla bebiskläder, då jag hört att man ska göra det innan användning! Man vet ju aldrig när han bestämmer sig för att komma till världen, så det är bäst att vara beredd. Har en bekant i England som fick sin knodd igår, 3 veckor för tidigt. Så jäkla söt och så avundsjuk, vill också! Det känns som om jag kommer spendera hela dagen i tvättstugan. Men innan det ska jag plugga körkortsteori, suuuuck. Önskar att man bara kunde plugga in ett chip i hjärnan så hade man allting lagrat i huvudet automatiskt.
 
Hoppas alla får en fin och solig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback