Gråt inte över spilld mjölk

Jahapp, här sitter jag fortfarande ensam på min rumpa i soffan. Har märkt att mitt liv låter så extremt tråkigt! Men sånt händer när man är sjukskriven i väntan på en lillknodd och alla vänner jobbar/pluggar och festar på helger. Som sagt så skulle jag ju då träffa Fanny, men här sitter jag, precis som jag trodde. Bara för att mina planer för min lördagskväll blev misslyckade så har jag tappat lusten. Så det blir jag och lilleman i magen ikväll, då Devrim jobbar till tolv. Tröstar mig med att jag aldrig är ensam i alla fall!
 
Har precis ätit middag, är så extremt tråkigt att laga till sig själv så fick slänga ihop en snabb kycklingwok. Men gott blev det! Så nu blir det matkoma i soffan framför Kuzey Guney. Har flera avsnitt att komma ikapp, så dags att sätta fart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback