Gräset är inte alltid grönare på andra sidan

Åh vad jag vill komma uuuuut! Solen skiner in genom fönstret och det ser så varmt ut ute, speciellt när grannarna går förbi i tshirt eller tröja. Men här sitter jag, precis blivit ensam igen då Devrim gått till jobbet. Ska troligen träffa Fanny idag, önska bara att den människan kunde vakna tidigt någon gång så att man kunde komma ut i tid! Men om jag känner henne rätt lär vi inte ses förens ikväll. Så tiden får jag utnyttja på bästa sett, som jag inte har kommit på än.
 
Funderar starkt på att gå ut och ta en promenad, men jag vet att jag kommer ångra mig och vara uttråkad halvvägs när man har flera hundra meter hem. Funderar också på att fortsätta städa, som jag påbörja lite med imorse, men det känns som att det är det enda jag gör när jag inte har något bättre för mig. Eller så ger jag lite cred till mig själv och pluggar körkortsteori! Vad jag än gör gör jag bara för att fördriva tid, så vi får se.
 
 
Nu är det bara 43 dagar kvar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback