Give some to charity

Känner mig lycklig och plussad på karma kontot idag. Gick ut i förrådet och drog ut alla sommar kläder samt de kläder jag knappt använder. Så började lägga de i två olika högar, varan en av de är till hemlösa. Min mammas väninna hjälper hemlösa med mat och kläder och jag vet att de är några tjejer där som säkert skulle vilja ha mina kläder! Jag använder de inte och de flesta är nästan oanvända. Så känner mig extra snäll idag! Även Devrim gillade idén och lämnade någon tröja och tshirt. 
 
Sitter just nu och tittar på amazing race, åh vad roligt! Jag måste göra en jorden runt resa på äldre dagar. Hela min facebook svämmar över av backpackers hit och dit i 20års åldern, själv ska jag göra det som 50 plussare! Ingenting är omöjligt, som Gunde Svan skulle säga. 
 
Ska snart börja laga middag, kyckling med currysås och klyftpotatis. En favorit i repris! Sedan blir det en tidig kväll för mig, en vecka med jobb väntar på mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback