Ge mig sommar

Har precis kommit tillbaka från vägarna, var ute och övningskörde med pappa. Det går ganska bra, förutom den där irriterande andra växeln. Varför ska vi va ovänner? Den gör inte som jag vill och jag vet inte riktigt vad jag gör fel. 
 
Gårdagen avslutades med Thor som gick på 4:an, men innan det kollade vi på fångarna på fortet. Och jag fick världens skratt attack  när Devrim helt plötsligt kläcker ur sig: den där dvärgen är ganska lik din pappa. Så jag var ju bara tvungen att skicka det i ett sms till pappa! Svaret jag fick tillbaka var: jag ska strypa honom!
haha, då skrattade jag ännu mer. Misstolka inte det där nu, de har faktiskt en bra relation till varandra! 
 
 
Det blir ingen fotboll idag, efterdom vi va så extremt sega så fanns det bara värdelösa sittplatser kvar. Plus att Devrim redan blivit en nojig pappa, som tror att det kommer vara massa hulliganer där som kan stöta till min mage. Så igår kväll när han insåg det, så vägrade han gå. 
 
Imorse vaknade jag med största handavtrycket på min mage, verkar som någon har sovit med sin hand där hela natten. För det höll i sig i säkert två timmar efteråt! 
Nu ska vi snart göra oss klara, tänkte åka till ikea och köpa lite nödvändigt! Och även hälsa på lilla Julia som jag snart inte sett på två månader. Resten av dagen blir nog bara att ta det lugnt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback