friday morning wakeup call

Vaknade för drygt två timmar sedan, sen dess har jag hunnit med att äta frukost och tittat på one born every minute. Jag vet att det programmet borde skrämma skiten ur mig, men det är faktiskt tvärtom! Kvinnor som skriker ur sig smärta vid födseln, samtidigt som de får livets finaste gåva. Det är ju så man får lära sig att tänka, så fort det verkligen gör ont så att man vill dö, är det ett steg närmare avslut. Och så får man en prins på köpet!
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har halva planer hit och dit och inget är riktigt bestämt. Sitter just nu och väntar på svar från Fanny, vi kanske skulle gå ut och käka och gå på bio. Så jag håller tummarna, vill komma utanför dörrarna idag!
 
Nej, nu ska jag plugga lite och sedan hoppa in i duschen!
 
 
Ge mig sommar och sol igen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback