Fredag morgon

Har jag fått sova en blund inatt? Nej.
Nu får lilleman faktiskt sluta så att jag kan få någorlunda sömn innan han bestämmer sig för att komma! Jag har inte velat stoppa i mig några värktabletter mot smärtan, men nu har jag faktiskt gjort det och hoppas på att det ska lindra för både mage och rygg.
 
Istället hoppas jag att smärtan släpper och jag får en fin dag idag, för Bea skvallrade om en utförsäljning idag på en barnaffär. Hon skulle dit och fråga om jag ville följa med, så det kan man inte säga nej till! Igår fick vi även med oss massvis med låne grejer från de. En stol, amningskudde och en babysitter. Tack!! 
 
Ikväll är vi bjudna hem till min bästa vän Julia och hennes kille. Planen är att koka ihop en middag tillsammans och bara umgås alla fyra. Kommer nog bli mysigt! Hoppas ni andra får en bra fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback