Föräldrarkurs

Har precis vaknat och det bästa som finns är att dega kvar i sängen ett tag. Men nu måste jag upp och hoppa och börja göra mig iordning! Ska träffa Devrim nere på stationen vid halv tolv och då ska vi in till stan och knata runt ett tag, fram till klockan två då jag har mitt barnmorskebesök. Längtar! Älskar att gå dit, och få bekräftelse på att allt är bra och få höra lill skorpans hjärtslag. Hoppas magen har vuxit lite mer sen sist, så att jag fortfarande behåller den kurva jag har haft.
 
Strax efter det, vid halv fyra så börjar sista delen av föräldrarkursen. Ska bli spännande vad de tar upp den här gången! Så idag har jag lite att ta tag i, känns skönt. Ha en bra dag! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback