Fika rast

Sitter här i soffan med en kopp choklad i handen och bara önska att jag kunde dricka en liter kaffe, för att bli pigg. Jag är så trött att alla bokstäver på datorn bara flyter ihop! Jag som var duktig och gick och lade mig 21:00 igår, vaknade runt ett när Devrim kom hem. Och samtidigt som han kom hem gick John Blund och alla får försvann, så har inte sovit en blund sedan dess. Min natt bestod av tusen tankar och vridningar och vädningar, kunde haft roligare!

Så efter jobbet ska jag springa hem och hoppa i säng, fast samtidigt är det championsleague på tv idag. Real madrid - galatasaray! Så jag är lite kluven. Ibland är det jobbigt att ens hjärta slår för fotboll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback