Drink and drive

Hej och hå, precis hemkommen efter en heldag ute på äventyr! Först en super duper fika med min saknade lilla vän Johanna. Hur underbart som helst! Måste erkänna att jag var orolig att det skulle bli obekväm tystnad då och då, efyersom vi inte har setts på evigheter, men det var som att vi aldrig varit ifrån varandra. En sådan vän ska man hålla hårt om! 
 
Efter det var det dax för kursen, risk ettan. För er som inte vet så är det en kurs som är obligatoriskt för att skaffa körkort och som mestadels handlar om risker i traffiken. Så som droger, alkohol samt trötthet. Även fast kursen var ganska långdragen på tre timmar och man fick världens träsmak i rumpan så var den bra! Fick upp synen på saker man inte tänkt så mycket på, tex trötthet. Alkoholen och drogerna vet man redan, om man har sunt förnuft! 
 
Så nu var en del av min resa till körkortet avklarat! Så nu sitter jag här med min pojk och bara slappar efter ett litet kvällsmål. Och om ett tag blir det sängen för min del. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback