Cornelia i ett nötskal

Precis kommit tillbaka från lunchrasten, köpte med mig en skagen macka och drick youghurt. Smakade sådär! Räkmackan smakade för mycket räkor (?) Men i alla fall, till dages höjdpunkt som jag måste skriva ner innan jag glömmer den.
 
Jag tror nästan alla vet vad spelet candy crush är?
Om inte, börja inte spela. Beroendeframkallande!
Fick ett sms av Julia tidigare imorse där det stog:

Jag vet hur man får nya liv på candy crush!
du gör si och så och si och så..
 
Så hon berättade hur man gjorde och sen trodde jag att samtalet om candy crush var avslutat. Sen skickar hon ett nytt sms där det står: Vet du hur man vet vilket håll smällkaramellerna smäller?
Och när hon skrev så antog jag att det här var en av hennes dåliga vitsar hon brukar berätta. Så jag svarade: Nej, berätta? Och så skrev hon: de smäller åt det håll ränderna pekar, beroende på hur ränderna är på karamellen.
Och självklart så förstod jag ingenting, haha. Så jag skrev tillbaka: Jag fattar inte, eller så fattar jag. Men det var det sämsta skämtet jag hört någonsing! Haha. Jag fick som svar: va? Du vet väl att jag fortfarande pratar om candy crush?
 
.. Fyfan vad jag skratta. Du vet är man inte kan hålla sig även fast man borde, och man sitter och skrattar högt för sig själv? Haha, åh jag blir så trött på mig själv. Trodde hon hade dragit världens dåligaste skämt, så pratade hon fortfarande om candy crush!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback