Chocktillstånd

Jag tar tillbaka mitt förra inlägg; seg söndag. Den här söndagen har varit allt annat förutom seg söndag! Som sagt så skulle jag tvätta klockan ett, men precis fem minuter innan ringer Josefin och säger att hon ska hämta upp mig. För vi skulle nämligen till centrum! Så jag skiter i tvättiden och sätter mig i hennes bil. Då säger hon att hon glömt plånboken så vi måste åka hem till henne igen! Jag tänkte bara; typiskt Josse! Så när jag steg in hemma hos henne och gick upp för trappan stod det en massa folk där, fick världens chock och sa; nej nu går jag hem! 
 
Jag blev tom lite tårögd, visste inte va jag skulle säga. Där stod nästan alla mina vänner och vissa har jag inte sett på flera månader! De hade fixat allting så fint med fika och ballonger och lekar. Som toppen över i:et fick lille zach massa fina presenter! Jag är så oerhört tacksam och glad att de hade planerat det här bakom min rygg och verkligen lagt ner tid och energi på det. Jag måste ha de finaste vännerna på jorden! 
 
Jag är fortfarande chockad! Så nu måste jag ut och gå. Jag och Johanna ska gå ner till station och äta lite thaimat till middag! Gott gott. 
 
Bilder på alla grejer kommer upp senare ikväll eller imorgon! Och tack tack tack igen, ni är helt underbara. Felicia, Jessika, Julia, Josefin, Sofie, Fanny, Linda & Johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback