Bollen är rund

Hela förmiddagen och fortfarande, har jag suttit framför tvn och kollar på SM finalerna i innebandy. Jag kan inte hjälpa att bli helt uppspelt och nervös under matcherna! Fy fan vad jag saknar det, usch.. Att flera dagar före ladda inför match, träffa alla på samlingen och se hur alla är taggade och sen dra på sig matchstället i omklädnigsrummet och gå ut på planet. När man på uppvärmingen får den där kicken och känner att; det här är min dag! 
Nej..jag, jag är gjord för att vara på planen. Fotboll eller innebandy, spelar ingen roll. Men en dag så ses vi igen!
 
Sa precis hej då till Devrim som har sitt första riktiga pass på nya jobbet idag, lycka till! Så nu sitter jag här med tre klädhögar och funderar på vilken jag ska välja. Blir nog mina militärleggins och vit lång tight tshirt! När man inte kan ha så mycket kläder på sig längre av det man har, då får man nöja sig med det lilla enkla. Om ett tag kommer Josefin och Sosso förbi och hämtar upp mig och sedan börjar kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback