Babyboom

Idag är ingen vanlig dag för det är en extra fin dag! En vän från gymnasiet, Sandra, avslöjade precis sin hemlighet, hon är gravid!! Kunde inte vara en bättre nyhet. Det var så skönt att träffa henne idag och bara babbla på om allt som graviditeten innebär! Och såklart bebisprat. Så nu kommer det definitivt inte gå två år tills vi ses nästa gång! 
 
Så vad hade jag och Sandra för oss idag förutom massa babbel? Jo vi fikade på waynes och shoppade saker till våra tjockismagar! Fick med mig en lång fin klänning, en amnings bh och ett par luftiga svarta brallor. Perfekt såhär när värme börjar närma sig! Så efter en fika och en shoppingtur är jag nu påväg hem till pappa och anita, en riktig slapp fredag. Devrim jobbar ikväll, på top model event på munchen, så han lär man inte se röken av förens inatt! 
 
Det fick bli ett snabbt inlägg ikväll kände jag.
Ha en mysig fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback