19:50

Sådär ja, kom precis hem efter en liten åktur. Det gick helt okej! Tycker det är enorm skillnad på körskolans bil och pappas bil, så det tar ett tag och vänja sig. Men men, bil som bil! Så nu ska jag ge mig själv lite cred efter en denna "körkortsdag" med att laga en god middag till mig själv. Vad det blir vet jag inte än! Kommer säkert sluta med frukt, smoothie och en macka.
 
Nu när jag inte har någonting för mig om dagarna, tänkte jag ta tag i och försöka sy ett babynest, kanske några kuddar, filtar etc för mini kotte. För er som inte vet vad det är, så kan jag tala om att det är som en liten "kokong". Den är ovalformad, med upphöjda kanter och passar bra att ha mellan oss i sängen när vi inte vill sova utan bebis. Så det är som en liten mini säng. Eftersom det är en relativt ny grej det där med babynest, så är de svindyra att köpa. Runt tusenlappen! Så då tänkte jag att man lika gärna kan sy en själv. Den behöver inte vara finast på jorden, bara den "fungerar" och är bekväm.
 
 
Såhär kan den se ut
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback