12:26

Min dag blev lite ändrad då jag vaknade av ett sms från Elin som var tvungen att ställa in fika dejten. Jättetråkigt då vi inte setts på flera veckor! Så jag gick upp ändå, åt lite frukost och tog det lugnt, sedan gick jag och lade mig igen och vaknade för en timma sen! Superskönt. 
 
Nu har jag vaknat till, ätit lunch och pratat med Julia i telefon om hennes vilda företagsfest i lördags. Jag önskar att jag kunde ha varit där och tittat på, underhållning på hög nivå! 
 
Nu ska jag ta tag i vårat lilla diskberg och hoppa in i duschen! För vid tre tiden ska jag möta upp Johanna på en fika innan min teori lektion på bilskolan 18:00. Ska bli jättekul att träffa Johanna, tror inte vi setts sen vid den här tiden förra året. Sorgligt men sant! Så ska bli superkul att få prata av sig av allt som hänt och kommer hända. 
 
Nej, dax att börja dagen!
 
 
dagens lunch
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback