11:27

Någon annan som märkte av att det var fullmåne inatt? Jag vet inte, men varje gång det är fullmåne har jag svårt att sova. Jag låg bara och vred och vände på mig i vad som kändes som flera timmar, även fast jag inte visste att det var fullmåne. Men tillslut kunde jag i alla fall somna, men som vanligt vaknade jag tidigt ändå!
 
Idag har jag bara en sak på schemat, och det är körlektion i eftermiddag. Tills dess har jag ingen aning vad jag ska hitta på! Solen lyser som bara den och himlen är helt blå, så ut måste jag. Kanske man ska knata över till pappa och sätta sig på altanen en stund och bara sluka sol. Ut måste jag i alla fall! Har tillbringat timmen efter frukost att plugga körkortsteori, så nu börjar ögonen tröttna, samt hjärnan. Och jag känner hur jag börjar bli uttråkad och mannen bara sover. Så jag tror nog att det blir en tripp till gamle far!
 
Men först kommer mamma förbi med lite bröd och så ska jag självklart få i mig min efterlängtade smoothie! Jag kan vakna upp mitt i natten och längta tills det blir morgon, just pga den där smoothien. Så ha en bra dag allihopa!
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

PG sa inatt "fan kan inte sova.." ja "kanske är fullmåne" .. sen såg jag inläget nu :)

2013-04-25 | 11:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback