If you leave me now you take away the biggest part

Ja, fan skärpning.. jag som lovade mig själv att uppdatera mycket har ju redan glömt det! Nästan en vecka sen jag skrev sist, så vad kan ha hänt.. Jo, jag var sjuk hela helgen och är det lite halft fortfarande! Så det har ju inte hänt speciellt mycket på de senaste dagarna. Började dock jobb idag, de ringde från dagiset på sanda ängar idag och bad mig jobba! Och kände mig ganska uttråkad efter att inte ha jobbat på en vecka så, jobbat har jag gjort idag.

Och igår fick Devrim min post med sina visum papper i, så imorgon ska han ansöka! Längtaaaar.
Och imorgon ska jag jobba för RA, på globen. Tror det kommer bli riktigt kul!

Nu är det soffläge, filten på och f.r.i.e.n.d.s på tv.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback