Fresh new start

Haha, jag måste få skratta lite åt att jag inte har skrivit här någonting på drygt två år.. Låter som jag! Meeeen, nu hade jag tänkt att börja igen. Det är alltid kul att blicka tillbaka och se vad som hände just den dagen, det året. Och jag har saknat att skriva av mig! Så dags att börja uppdatera lite här känner jag. För er som inte har koll på fem öre, här kommer snabb fakta:

1. Cornelia Blom Frammin, född 1992 den 11 Februari.
2. Bosatt i Upplands Väsby som ligger kvarten utanför stockholm.
3. Tog studenten i somras, så nu jobbar jag timmar på Restaurangassistans och söker annat bla på dagis.
4. Är förlovad med en kille som heter Devrim, som dock bo i turkiet, men vi har hållt ihop i snart 3 år. Hela hösten har vi fifflat med papper hit och dit och förhoppningsvis så kommer han hit till hösten.
5. Spelar innebandy i Väsby IBK.

Så, kände att det var allt ni behövde veta om ni inte redan visste det! Börjar känna mig lite små trött, ska lägga mig på soffan framför tvn och kolla påå någon film tror jag. Ingen tid att passa imorgon! Tänkte bara ta bussen över till mamma och ordna med lite papper inför Devrims visum, och sedan tagga inför match mot Vallentuna på hemmaplan. Tre poäng tack!

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback