It's time to be happy

Hej och hå nu går tiden aaaaalldeles för långsamt! 6 dagar kvar tills Devrim kommer och jag lovar att det kommer att kännas som ett år.. Varför blir det alltid så när man längtar efter saker? Jag fördriver tiden genom att börja planera vad vi ska göra när han kommer! Så som träffa tjocka släkten och vänner, besöka jobb och gamla skolor, bio, bowla, aaaallt. Ringde honom tidigare idag och han erkände att han är nervös, du är inte ensam älskling! 6 dagar kvar..

Hela dagen har varit lat, tog en fika i centrum med Johanna, min bortsprugna vän! Efter det har det varit slapp i soffan framför oc, kvalité. Snart är det dags att röra på sig, innebandy träning ikväll mellan åtta och tio. Känns bra! Imorgon ska jag förhoppningsvis jobba på dagis och efter det ska jag in till stan för lite kvalitétstid med pappa! Shopping står på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback